IndexIndex  AcasaAcasa  Evidenta  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

Distribuiţi|

Optimizare SEO

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos
Sh0ot3r
Sh0ot3r
Membru Din : 16/05/2011
Varsta : 37
Reputatie : 20
Mesaje : 146
Detinator Steam : Nu
Optimizare SEO Empty
MesajSubiect: Optimizare SEO Optimizare SEO EmptyJoi Noi 10, 2011 11:26 pm

Importanta linkurilor
Daca un site nu are nici un link spre paginile sale de pe o pagina indexata deja de Google, el NU va fi introdus in Google. Trebuie sa ai cel putin un link pentru a fi indexat.

Schimbul de linkuri cu alte site-uri este un proces ce necesita multa munca si cere foarte mult timp. Insa fara aceste linkuri nu vei avea un rank bun in motoarele de cautare deci vei avea mai putin trafic. Daca ai continut original, de calitate vei primi mai usor linkuri de la alte site-uri si astfel iti vei usura munca.


Factori de link ce alcatuiesc algoritmul
Acesti factori alcatuiesc acea parte din algoritmul care determina importanta unei pagini, parte care este dependenta de PageRank - cantitatea si puterea legaturilor care indica spre site-ul tau.

Introducere spre PageRank
Pe scurt, PageRank masuara cantitatea de linkurile ce indica spre o pagina si puterea lor relativa. Cand o pagina face o legatura spre alta, aceasta voteaza sub forma de o valuare PageRank.

In general, cu cat mai multe linkuri spre site-ul tau ai, cu atat mai bine deoarece astfel se mareste valoarea PR a acelei pagini. Insa, cantitatea de PageRank pe care o primesti de la un astfel de link spre site-ul tau este determinata de numarul de linkuri de pe pagina care a facut o legatura spre pagina ta. Aici intervine calitatea unui link.
Cu cat sunt mai multe linkuri pe o pagina, cu atat scade calitatea fiecarui link.


Sfaturi pentru linking intern
1) Foloseste linkuri bazate pe text cat mai mult .
2) Foloseste cuvinte cheie in textul fiecarei legaturi. O parte importanta din algoritmul Google verifica daca textul unui link corespunde paginii spre care este indreptat linkul . Din acelasi motiv nu folosi "aici" sau "acasa" ca textul linkurilor .
3) Conecteaza pagina principala (sau harta site-ului) cu toate celelalte pagini ale unui site .

Daca ai un site mai mic (sub 10 pagini) atunci ar fi bine sa folosesti pagina principala ca o harta a site-ului . Daca site-ul este mai mare ai nevoie de o pagina harta . Dar asigurate ca este ceva continut pe acea pagina in afara de linkuri .

O harta este folositoare din mai multe motive:

a) Ajuta motoarele de cautare sa iti indexeze mai multe pagini mai repede .

b) Ii ajuta pe vizitatorii tai sa gaseasca mai repede ceea ce cauta .

c) Ajuta la distribuirea PageRank-ului catre toate paginile.


4) Conecteaza cu linkuri doar paginile cu cuvinte cheie similare . Asta ajuta la distribuirea PageRankului intre paginile ce sunt similare .
5) Asigurate ca fiecare pagina are cate o legatura spre cel putin o alta pagina . Acest lucru va accelera indexarea motorului de cautare dar ii va ajuta si pe vizitatori , care vor naviga mai usor pe site-ul tau .


Conectarea paginilor cu linkuri corect
Inainte de a continua cu acest articol va voi face o scurta introducere despre Google PageRank. PageRank este o valuare numerica pe care Google o atribuie importantei unei pagini. Aceasta valuare este determinata de numarul de linkuri ce sunt indreptate spre o pagina. Aceste linkuri pot fi situate pe pagini de pe acelasi site (linkuri interne ) sau pe pagini de pe alte site-uri (linkuri externe ). Linkurile externe sunt mai valoroase decat cele interne.

Google PageRank este un singur factor folosit in algoritmul Google. Foarte multi sunt obsedati de importanta PageRank-ului si exclud ceilalti factori. Se exagereaza foarte mult cu acest element.

Daca conectezi paginile unui site cum trebuie, vei obtine o valuare PageRank a intregului site mai mare si de asemenea, poti distribui o valuare mai mare paginilor mai importante. Valuarea PR a unui site este suma tuturor valorilor PageRank a paginilor acelui site. Dar de obicei, PR se atribuie unei pagini.
Conectarea paginilor unui site are scopul de a imparti sau distribui PageRank intre toate paginile siteului. Daca pui un link pe o pagina spre o alta pagina, nu de pe site-ul tau, iti va scadea PR acelei pagini (deci si PR total al site-ului) iar daca primesti linkuri de pe alte pagini PR va urca.

In general, cu cat mai multe linkuri interne exista pe un site, cu atat valoarea PR este distribuita mai egal. Exista doua moduri de conectare a paginilor cu linkuri


a) Conectare ierarhica
Acest mod de conectare este folosit cand una sau mai multe pagini dintr-un site sunt considerate mai importante decat altele. Paginile importante vor primi link de pe toate celelalte pagini ale site-ului, insa nu toate paginile au link spre toate celelalte.

Cele mai multe site-uri ar trebui sa foloseasca acest mod, deoarece paginile importante ale site-ului vor fi mai importante pentru Google si astfel vor fi pozitionate mai bine pentru cuvantul cheie principal.

In general, pagina principala are cel mai mare PR deoarece primeste cele mai multe legaturi interne si externe. Acest lucru poate sa nu fie ideal daca nu ai continut pe aceasta pagina. In acest caz, ar trebui sa reconstruiesti aceasta pagina si sa incluzi mai mult continut pentru a o face mai relevanta pentru Google si vizitatori. Daca acest lucru nu este posibil ai putea sa refaci conectarea interna si sa conectezi catre cele mai importante si relevante pagini cu continut.


b) Conectarea egala
Acest mod de conectare este folosit cand toate paginile sunt considerate la fel de importante. Este o metoda foarte simpla, deoarece de pe fiecare pagina pui un link spre toate celelalte. PR este distribuit egal catre toate paginile si acest lucru nu este ideal. De aceea ar fi mai bine sa folosesti conectarea ierarhica.

Cum si unde sa folosesti cuvintele cheie
Nu folosi toate cuvintele tale cheie pe pagina principala. In schimb foloseste-le doar cele principale.
In general, formele de plural sunt mai cautate decat cele de singular. Insa trebuie sa verifici cu Google Adwords Keyword Tool pentru ca exista si exceptii.


Foloseste cuvintele cheie in urmatoarele locuri
Urmatoarea lista iti va arata unde sa pui cuvintele cheie pe o pagina web. Urmatoarele elemente sun puse intr-o ordine aproximativa a importantei. Primele patru sunt foarte importante, deoarece Google le foloseste foarte mult in algoritmii sai.

1 ) < title > si < /title >In titlu. Intre tagurile.
2 ) In headinguri . Intre tagurile < h1 > si < h2 > .Foloseste un stylesheet (fisier .css) pentru a defini marimea, fontul, stilul acestor elemente.
3 ) Primul paragraf al paginii in primele 20 cuvinte. De asemenea ar fi bine sa ingrosi sau sa folosesti litere italice cand vrei sa introduci cuvinte cheie.
4 ) Textul unui link.
5 ) Ultimul paragraf al unei pagini.
6 ) In adresa , domeniu etc.
7 ) Numele fisierelor si directoarelor.
8 ) Tagul ALT al unei imagini.
9 ) Atributul TITLE al unei legaturi / link.


Importanta tagului TITLE
Exista un loc intr-o pagina unde cuvintele cheie trebuie sa fie neaparat prezente. Acel loc este titlul paginii, adica intre tagurile TITLE din sectiunea HEAD a unei pagini. Titlul paginii (sa nu fie confundat cu headingul paginii) este fraza care apare in bara din varful browserului, in Bookmarks si, mai important, este fraza care apare intr-o pagina cu rezultate ale unei cautari in Google.

Folosirea corecta a cuvintelor cheie in fiecare pagina a unui site este FOARTE importanta pentru Google - in special pagina principala sau Home Page. Daca nu faci nimic altceva pentru a-ti optimiza site-ul tine minte sa faci aceasta optimizare. Cuvintele cheie din tagurile META sunt ignorate de Google. Concentreaza-ti eforturile asupra titlurilor fiecarei pagini, asigurandu-te ca sunt cele mai bune cuvinte cheie pentru continutul fiecarei pagini.

Titlul nu ar trebui sa fie mai lung de 9 cuvinte sau 60 caractere, cu cuvintele cheie pozitionate chiar la inceput. Deoarece Google cauta cuvinte cheie relevante in titluri, nu ar trebui sa incluzi numele companiei tale decat daca este asa de cunoscuta incat sa fie folosit numele acesteia ca cuvant cheie in motoarele de cautare. Niste exemple ar fi Nike, Yahoo, Disney, Nokia etc. Daca chiar trebuie sa incluzi numele companiei in titlu , atunci pune-l la sfarsit. In plus, toate titlurile unui site trebuie sa fie unice, nu le multiplica !


Optimizarea paginilor web (1)
In acest articol voi discuta despre acele elemente si acei factori ce determina relevanta in Google.

Factori de cuvinte cheie folositi in algoritm
Urmatorii factori joaca un rol important in partea algoritmului Google care determina relevanta. Google urmareste urmatorii factori si atribuie un scor de relevanta pentru fiecare pagina a site-ului. Factorii sunt ordonati in ordinea importantei, dar ca orice element din algoritm, se pot schimba.

a) Aproprierea cuvintelor cheie
Google se uita la cuvinte individuale ce alcatuiesc fraze. Proxmitatea cuvintelor cheie este o masurare a ordinii cuvintelor si apropierea lor. Cu cat sunt mai aproape cuvintele cheie intr-o fraza, si in ordinea cea buna , cu atat mai bine. E clar ca daca potrivirea este exacta scorul este maxim.

b) Pozitionarea cuvintelor cheie
Acest element masoara unde sunt pozitionate pe pagina cuvintele cheie. Google cauta cuvinte cheie in titlu, in textul ALT din imagini, in headinguri, in numele fisierelor, in domenii etc.

c) Proeminenta cuvintelor cheie
Acest lucru este o masurare de cat de devreme sunt gasite sau cat de sus sunt cuvintele cheie intr-o pagina. Daca cuvintele cheie se gasesc in primul heading sau in primul paragraf atunci scorul este maxim.

d) Densitatea cuvintelor cheie
Densitatea cuvintelor cheie este numarul cuvintelor cheie dintr-o pagina impartit la numarul total de cuvinte din acea pagina. Nu exista o valuare ideala pentru acest lucru - intre 6% si 20% este Ok. Dar nu-ti umple paginile cu cuvintele cheie fara a fi nevoie. Nu doar ca vizitatorilor li se va parea ca site-ul este facut de un amator , dar Google te poate penaliza.
Iti poti calcula aceasta valoare la Keyword Density.


e) Formatul cuvintelor cheie
Indica daca cuvintele cheie sunt scrise cu bold sau italic in pagina. Cel mai bun loc pentru a face acest lucru este primul paragraf. Acesta nu este un factor important, dar fiecare mica optimizare ajuta.
Cuvinte cheie in domeniu
Desi nu este un factor foarte important, Google se uita daca folosesti cuvintele cheie ale site-ului in domeniu. Are sens sa-ti inregistrezi domeniul cu cuvintele tale cheie in el. Daca domeniul Fac Reclama Ca Tampitu este luat de alcineva, incearca domenile.net, .info sau cc. Nu conteaza pentru Google.

Cand inregistrezi un domeniu nou, separa fiecare cuvant cu un minus "-", altfel google nu va recunoaste cuvintele si va crede ca este un singur cuvant, de obicei inexistent. Insa nu este foarte bine sa folosesti mai mult de 2 linii in domeniu pentu ca arata cam ca spam si Google se va uita mai atent la site.

Nu intrece masura cu acest lucru, deoarece nu este un lucru foarte important pentru Google. Insa domeniul tau ar trebui sa contina brandul tau ce sa coincida cu numele companiei tale. In acest caz e mai bine sa pui numele companiei langa un cuvant cheie decat doar niste cuvinte cheie.

Sus In jos
http://www.xkill.foroac,com